For økt oppmerksomhet rundt SF Kino (nå Odeon Kino) sin gavekortkampanje, utviklet AD. Moment en spenstig kampanje som har blitt vel så mye tradisjon som reklame.
![SF Kino Kampanje - AD. Moment](https://admoment.no/wp-content/uploads/2017/03/Sf-Kino-billboard-AD-Moment-e1605882548300-uai-258x269.jpg)
“Når virkeligheten blir litt for mye, er Hollywood rett rundt hjørnet”.
Vi brukte kjente norske ansikter fra underholdningsbransjen som parodierer ikoniske filmplakater. Ideen var å finne en karakter som overhodet ikke passer inn på originalplakaten. Dette for å underbygge payoff: “Når virkeligheten blir litt for mye, er Hollywood rett rundt hjørnet”.
Kampanjen førte til en betydelig økning i salget av gavekort, ifølge tidligere kinosjef Frode Nilsen, – så ble den jo en aldri så liten «snakkis» i byen også.
Gavekortkampanje 2011-2013.
Slapp av, filmfans. Det er plass til alle.
Reklamefilm for utbygging av 3 nye kinosaler. Idé & regi: AD. Moment.
Gavekortkampanje 2015-2016