Kraft Bank ble etablert i 2017 og har siden den gang vært særdeles synlige i det norske markedet – godt hjulpet av logo og visuell identitet fra AD. Moment. I dette oppdraget videreutviklet vi profilen til forvaltningsselskapet Kraft Finans, en annen spennende jobb med AD. Moment-stempel.

Slagkraftige saker!

Vi har også laget nettsider for både Kraft Bank og Kraft Finans, hvor Bjørn Maaseide er blant eierne. Vi takker for tilliten, det inspirerende samarbeidet og de gode tilbakemeldingene!

For mange går veien til en god og sunn økonomi oppover og med tung «bagasje» på ryggen. Veien er lettere med når du får kraft til å stake ut kursen.

I en bevisstgjøringskampanje om sparing tok vi i bruk den velkjente sparegrisen for å visualisere forskjellene som befinner seg i enkle økonomivalg.

Et utvalg av filmer for sosiale medier laget til refinansieringskampanjen våren 2020.

Eksklusiv, stilren, seriøs og dynamisk logosymbol. Symbol med outline-strek gir et lett og moderne visuelt uttrykk. Logoen fungere like godt i positivt og negativt.

Et utvalg av aksidensmateriell som vi designet for Kraft Finans. Kraftfullt, stilrent og dynamisk.

Nye nettsider var også en del av oppdraget vårt for Kraft Finans. En enkel og brukervennlig to-the-point nettside.