Da Camar Eiendom og K2 Bolig skulle lansere et nytt og enestående boligprosjekt i Stavanger sentrum, vant AD. Moment det ærefulle oppdraget med å bistå dem i kommunikasjon og markedsføring. Vi har laget navn, logo og visuell identitet, i tillegg til salgsmateriell og nettside.

Bo med utsikt til mulighetenes rike

Den uslåelige beliggenheten kombinert med prosjektets kvaliteter og arkitektur ga grunnlaget for navnet «Bykronen» og tilhørende logo.

Vi utviklet idé for fotokonsept for prosjektet som gav prosjektet en særpreget identitet. I lag med fotograf Tom Haga fikk vi tatt unike bilder hvor vi på en elegant måte presenterer mulighetene den sentrumsnære beliggenheten gir – inkludert verdens vakreste sjarmøretappe gjennom Gamle Stavanger og ned til sentrum.


Et prosjekt av denne typen krever god presentasjon av tekstlig og visuell informasjon som bistår utbygger og meglere i kommunikasjonen med potensielle boligkjøpere. Vi har utviklet en innholdsrik nettside med modul for salgsoversikt, en mengde 3D-illustrasjoner og video, presentasjon av leiligheter og prosjektets egenutviklede stilarter. I tillegg til god digital presentasjon ble det også laget en flott innbundet bok med tekst og foto fra bomiljøet, intervju med arkitekt, presentasjon av områdets historie, plantegninger og annen prosjektinformasjon.